הרצאות בנושא שירות לקוחות
בעולם שבו לאנשים יש גישה בלתי נדלית למידע ושירותים שונים – זה חיוני שעסקים יעמדו בסטנדרטים גבוהים בכל תחום – לרבות שירות הלקוחות. כאשר לקוחות אינם מסופקים, הם יכולים לעבור בקלות ובמהירות לעסק מתחרה, מה שעלול לסכן את העסק שלכם, וליצור אפקט גל שנגרם בגלל מוניטין שלילי. בעזרת הרצאות בנושא שירות לקוחות מבית Haalo, אתם תוכלו לגלות כיצד לשפר את שירות הלקוחות שלכם במידה ניכרת, וליהנות מבסיס לקוחות יציב, לצד צמיחה מתמדת.
הרצאות בנושא שירות לקוחות מבית Haalo
העסק הייחודי שלנו פותח כדי לספק מענה מקצועי לקהל הרחב, כולל עסקים. במאגר שלנו ניתן למצוא מרצים ומרצות מבוקשים בתחומים רבים – לרבות מומחים בעולם העסקי. כאן תוכלו לקבל גישה למקצוענים שילמדו אתכם כיצד לתכנן ולנהל שירות לקוחות, ולהותיר את הלקוחות שלכם עם רושם חיובי וטעם לעוד.
- כל ההרצאות
- wellbeing
- בידור
- בינה מלאכותית
- גאווה
- גיאופוליטיקה
- הומור
- הוראה
- הייטק
- המומלצים שלנו
- המרצים הטובים בישראל
- הנחיית אירועים
- העצמה אישית
- הרצאה מנצחת
- הרצאות 7.10
- הרצאות בזום
- הרצאות חברתיות
- הרצאות לאירוע
- הרצאות לארגונים
- הרצאות לגיל השלישי
- הרצאות להזמנה
- הרצאות להייטק
- הרצאות לחברות
- הרצאות לימי גיבוש עובדים
- הרצאות לימי חברה
- הרצאות לעובדים
- הרצאות לעסקים
- הרצאות מעניינות
- הרצאות מצחיקות לעובדים
- הרצאות מרתקות
- השראה
- זוגיות
- חגים
- חדשנות
- חוגי בית
- חוסן
- חיים בריאים
- חינוך
- חרדים
- יהדות
- יום האישה
- יום הזיכרון
- יום העצמאות
- יום השואה
- יזמות וטכנולוגיה
- ירושלים
- כדאי להכיר
- כושר
- כלים ומיומנויות
- כלכלה
- להט"ב
- מדיה ותקשורת
- מוגבלויות
- מזרח תיכון
- מחאות חברתיות
- מיינדפולנס
- מנהיגות
- מנהלים
- מנחה טקסים
- מעורר השראה
- מרצה איכותי
- מרצים מבוקשים
- מרצים מומלצים
- מרצים שווים
- משפחה
- נוער
- ניהול
- נשים
- סביבה
- סדנאות העשרה לעובדים
- סוציולוגיה
- סטוריטלינג
- סטנד אפ
- סלבס
- ספורט
- ערבית
- עתידנות
- פוליטיקה וחברה
- צבא וביטחון
- צעירים
- קיימות
- רווחה
- שיווק
- שפת גוף
- תזונה
- תרבות ופנאי
אסף ליברמן
עיתונאי ומגיש רדיו. מגיש את תכניות הרדיו "קלמן- ליברמן" ברשת ב' ואת תכנית התחקירים "זמן אמת" בכאן 11 בטלוויזיה.
בר סטאר
מדריכת הורים, מרצה לחברות וארגונים, מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך להדרכת הורים והנחיית קבוצות
רינת גרשפלד
מייסדת ומנכ"לית YourPoint, מומחית מספר 1 בישראל להעברת מסר, סטוריטלינג, עמידה מול קהל ושפת גוף.
היתרונות של הרצאות על שירות לקוחות
הרצאות של שירות לקוחות הן לא הרצאות רגילות; המטרה של ההרצאות האלו היא להעניק לבעלי עסקים, קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, את הכלים המעשיים לשיפור מערך שירות הלקוחות. להרצאות מהסוג הזה יש יתרונות רבים, לרבות:
• הגברת שביעות הלקוחות
• שיפור המערך הארגוני והעסקי
• הגברת המוטיבציה של אנשי שירות לקוחות
• שיפור היעילות של מערך שירות הלקוחות
• מזעור ההתנגדות של לקוחות במהלך מתן שירות
הודות להרצאות על שירות לקוחות, אתם יכולים ליהנות מרווח כפול: סיפוק של מערך שירות הלקוחות שלכם, לצד סיפוק מוגבר בקרב הלקוחות עצמם. ליתרונות האלו תהיה השפעה חיובית במיוחד על העסק שלכם, כשהחשובה שביניהן היא שימור לקוחות והגדלת בסיס הלקוחות שלכם.
הזמנת הרצאות מקצועיות על שירות לקוחות
כדי ליהנות מהיתרונות של שיפור שירות הלקוחות, צריך לקבל מידע מפיהם של המומחים בתחום. בעולם המודרני שלנו, שירות הלקוחות עבר מפורמט של פנים מול פנים ופורמט טלפוני לעולם הרשת. כיום שירות הלקוחות צריך להיות זמין ברשתות החברתיות, במייל ובמקומות אחרים כדי לספק את המיטב ללקוחות שלכם.
המרצים המקצועיים של המרכז למרצים וסדנאות הם המומחים בתחומם, ויש תחומים רבים לבחור ביניהם. כאן אתם יכולים לבחור מרצים בנושא שירות לקוחות, ולקבל מידע חיוני וכלים מעשיים לשיפור מערך שירות הלקוחות שלכם. אתם יכולים לקרוא על המרצים והמרצות שלנו בכרטיסים האישיים שלכם, וליצור עמם קשר כדי לקבל מידע נוסף. מלבד זאת, ניתן ליצור עמנו קשר בכל עת ולקבל ייעוץ ומידע עבור כל הרצאה, בהתאם לצרכים שלכם.
מקצוענים בכל התחומים
המרכז למרצים וסדנאות מחבר בין עולמות, ואנו עושים זאת בהצלחה מרגע ההקמה שלנו. אם אתם מחפשים הרצאות בנושא שירות לקוחות, תוכלו להזמין מרצים ומרצות מקצועיים להרצאה פרונטלית בארגון שלכם. בנוסף, ניתן להזמין הרצאות מוקלטות מראש, או הרצאות מקוונות בלייב בכל עת שתרצו. פנו אלינו עם כל שאלה וגלו כיצד לשפר את העסק שלכם – עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.