EN

סטנד אפ לאירוע

סטנד אפ לאירוע

הומור מהווה את אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם החיים; הפוגה של צחוק עוזרת להרגיע את הנפש, וכאשר אלו מומחים שמצחיקים אתכם – ההשפעה גדולה אף יותר. כאן במרכז למרצים ולסדנאות תוכלו למצוא מומחים במגוון תחומים, ואם אתם מחפשים פעילות או הרצאה שמשלבת הומור – הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו לבחור סטנד אפ לאירוע שיצחיק את הקהל, וגם ילמד אותו כמה דברים חשובים על החיים.

הפוגה מצחיקה מבית haalo

מרכז haalo הוקם לפני מספר שנים במטרה לחבר בין קהלים ומרצים ומרצות בשלל תחומים. מדי יום נערכות הרצאות ופעילויות עם המומחים שלנו, וכאן תוכלו למצוא גם מרצים שיודעים כיצד להצחיק את הקהל. בעמוד הייחודי שלנו תוכלו לראות את המומחים השונים בתחומם, ולבחור את המרצה שקורץ לכם לפעילות מצחיקה ומהנה.

נמרוד הראל

נמרוד הראל

אמן חושים ומנטליסט

אורי גלר

אורי גלר

אמן אשליות ומכופף כפיות ידוע

קיי לונג

דראג קווין פופולארית

אורן עילם

אמן רחוב רב תחומי

גורו זוזו

גורו זוזו

פעילות רחוב או ZOOM לכל סוגי הקבוצות

ענת אביעד

מרצה מקצועית, שחקנית וסטנדאפיסטית

מתי כדאי להזמין סטנד אפ לאירוע?

סטנד אם לאירועים מתאים לכל אירוע שבו אתם רוצים ליצור אווירה קלילה ומהנה; המרצים והפרפורמרים באתר שלנו שמתמחים באירועים האלו זמינים למגוון הופעות מיוחדות. אתם יכולים להזמין פעילות מצחיקה או סטנד אפ לאירועים עבור מסיבות פרטיות, ימי גיבוש לעובדים, מסיבות רווקים ורווקות, וכל פעילות אחרת שדורשת קצת הומור.

למי מתאים סטנד אפ לאירועים?

מה שמייחד את המרכז למרצים וסדנאות הוא המגוון הגדול של המרצים והפרפורמרים שלנו. סטנד אפ לאירועים מתאים לכל קהל – קהל עובדים, קהל עסקי, קהל של נשים בלבד, קהל דתי, קהל מעורב, קהל של מתבגרים, וכל קהל אחר. האנשים שאתם רואים כאן יודעים לתפור כל הרצאה והופעה בהתאם לקהל שהם עומדים מולו, ואתם יכולים לבחור את המרצה שאתם רוצים לפעילות מהנה ושוברת שגרה.

כאמור, סטנד אפ הפך לאפשרות בילוי פופולרית לאירועים מסוגים שונים. כאן במרכז הלו תוכלו להזמין סטנד אם לאירוע שמתאים בדיוק לרוח החגיגה שאתם עורכים: לאירועים פרטיים כמו חתונות, מסיבות יום הולדת או מסיבות רווקים ורווקת, סטנדאפ יכול להיות דרך מצוינת לשבור את הקרח וליצור אווירה מהנה. הקומיקאי או הקומיקאית שתבחרו כאן יכולים להתאים את המופע לקהל, עם בדיחות פנימיות שיוסיפו נופך אישי להופעה. סטנדאפ קומדי מהווה גם אפשרות בילוי לכל גיל וניתן לבצע מופעים אלו בחללים שונים, כולל בתים פרטיים, גנים, מסעדות או מקומות אירועים.

סטנד אפ לאירוע עסקי

עבור אירועים עסקיים, סטנדאפ יכול להיות דרך מהנה במיוחד לחגוג אירועים שונים: הישגים מיוחדים, ערבי גיבוש, ימי גיבוש, ועוד. העובדים שלכם יוכלו ליהנות מקומדיה בלייב, עם קריצה לבית העסק שלכם. המומחים הקומיים של המרכז למרצים וסדנאות יודעים כיצד לתפור מופעים בהתאמה אישית עבור עסקים, כך שכל הקהל יוכל להזדהות עם המופע.

מלבד אירועים לעובדים, מופעי סטנד אפ לאירועים עסקיים יכולים לשמש לפתיחת כנס, השקת מוצר או אירועים מיוחדים אחרים. מופע ייחודי כזה עוזר לשבור את הקרח ולהפיג מתחים הקשורים לעבודה על ידי הקללה של אירועים מסוגים שונים. יתר על כן, ניתן להשתמש בסטנד-אפ כדי להדגיש ולהדגיש מסרים או יעדים מסוימים של עסק בצורה הומוריסטית.

כיצד מזמינים סטנד אפ לאירוע?

במרכז הלו זמינות לכם מגוון דרכי התקשרות עמנו. אתם יכולים להתקשר אלינו בשעות הפעילות, או להשאיר הודעה כתובה ואנו נחזור אליכם בהקדם. אם אתם רוצים לקבל מידע על המרצים והפרפורמרים כאן באתר – הצוות שלנו ישמח לספק לכם כל מידע שתרצו. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם המופיעים עצמם, ולקבל מידע נוסף על ההופעות וההרצאות שלהם. אם אתם לא בטוחים את מי לבחור – אנו נספק לכם מידע מלא, ונשמח לסייע לכם לבחור את האדם המתאים ביותר להופעה שאתם רוצים לערוך.

תכנון אירוע עם סטנד אפ בצורה נכונה

כשמארגנים אירוע סטנדאפ, מומלץ להתחשב בקהל ובסגנון של הקומיקאי שיתאים לו. כמו כן, רצוי להכין את החלל להופעה כדי להבטיח שהקהל יוכל לראות ולשמוע את הקומיקאי בצורה ברורה. אם אתם רוצים להזמין סטנד אפ לאירועים שונים ולא בטוחים איזה בדרן או בדרנית יתאימו לכם, אנחנו כאן עבורכם.

לצד מערך גדול במיוחד של מומחים בתחומים שונים, כולל תחום הקומדיה, אנחנו מציעים שירות מותאם אישית לכל לקוחותינו. אמרו לנו מי יהיו האורחים באירוע, מה טיב האירוע ומה התקציב שלכם, ואנחנו נתאים לכם את המופע המושלם!

המרכז למרצים וסדנאות "משדך" בין הקהל הרחב ובין מגוון המומחים שלנו עבור כל אירוע וכל מטרה.

הודות לכך אתם יכולים להיות בטוחים שכל אירוע שתערכו יתאים לקהל, וכל משתתף ומשתתפת יוכלו ליהנות מהמופע. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולראות את מגוון הבדרנים והבדרניות שלנו שזמינים לכם בכל עת. אתם יכולים לקרוא בהרחבה על כל אחד מהם בכרטיסים שהכנו עבורם, ולגלות עולם של קומדיה במרחק נגיעה.

סטנדאפ הוא צורת בידור אהובה במיוחד עבור אירועים פרטיים ועסקיים כאחד. המופע המדויק עבורכם יכול להביא צחוק ושמחה לקהל, תוך יצירת חוויה אישית ומרתקת. עם תכנון קפדני ובחירת הקומיקאי הנכון, הופעת סטנדאפ יכולה להיות גולת הכותרת של כל אירוע, ואנחנו תמיד כאן עבורכם כדי לספק לכם מידע נוסף ולסייע לכם בבחירת הבדרן או הבדרנית המתאימים לכם ביותר.

המרכז למרצים וסדנאות – מחברים בין עולמות

המרכז הייחודי שלנו מספק מגוון רחב של פעילויות עבור קהלים מכל הסוגים ומכל רחבי הארץ. כאן אתם יכולים לבחור את ההופעה או ההרצאה שאתם רוצים, וליהנות מפעילויות מיוחדות לאורך כל השנה. בנוסף, ניתן לבחור את הפורמט של ההופעה – פרונטלי, מוקלט או בשידור חי. בעמוד הזה ליקטנו עבורכם את הטובים ביותר בתחומם, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את האדם או האישה המתאימים ביותר לאירוע הבא שלכם. פנו אלינו עם כל שאלה, ונשמח לספק לכם מענה מלא בכל עת.

הלקוחות שלנו

הלו מאמינים בשירות מצוין! לחברות, לארגונים, מרצים, מנחים ומדריכים. רק הטובים ביותר. קל, נעים ומשתלם עם הלו.

מה קראנו כאן:

תכנים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

איך אפשר לעזור?

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

דילוג לתוכן