EN

פעילות בזום לצוות

פעילות בזום לצוות

בשנתיים האחרונות נאלצנו לבצע לא מעט שינויים בשגרה שלנו, בגלל מגפת הקורונה. אחד השינויים המשמעותיים היה מעבר מתקשורת של פנים מול פנים לתקשורת מקוונת, ואפליקציית זום היא זו שאפשרה לעשות זאת באופן מיטבי. למרות שמפגשים בזום צמחו מתוך צורך, האפליקציה עזרה לחבר אנשים מרחוק, וליהנות מתקשורת פשוטה ומהירה. כיום זום משמש לצרכים רבים – לרבות פעילויות משותפות שונות. אם אתם מחפשים פעילות בזום לצוות, כאן במרכז haalo נמצאים מרצים ומרצות שמעבירים הרצאות נפלאות מול קהל וגם בזום.

פעילויות מקוונות עם המרצים של זום

המרכז לסדנאות ולמרצים מקשר בין מרצים ופרפורמרים ובין קהלים מכל הסוגים. אצלנו תוכלו לבחור בין הרצאות ופעילויות במגוון פורמטים, לרבות פעילויות משותפות בזום. הפעילויות זמינות לכם בכל עת, ואנו מזמינים אתכם להכיר את המרצים והפרפורמרים במרכז שלנו וליהנות מפעילויות שוברות שגרה מיוחדות.

נמרוד הראל

נמרוד הראל

אמן חושים ומנטליסט

יונה לייבזון הרצאות

יונה לייבזון

עיתונאית, שליחת חדשות 12 לניו יורק

תמר עמית יוסף

תמר עמית יוסף

שחקנית

מרב מנור

מומחית תנועה ופילאטיס

גורו זוזו

גורו זוזו

פעילות רחוב או ZOOM לכל סוגי הקבוצות

אילו פעילויות ניתן לעשות בזום?

אתם יכולים לבחור בין מגוון פעילויות לצוות בזום כאן באתר של המרכז למרצים ולסדנאות. בכרטיסים של המרצים שלנו תוכלו לראות בדיוק מה ההתמחות שלהם ואילו פעילויות הם מעבירים. כל המומחים שאנו עובדים עמם מעבירים פעילויות באופן מקצועי, והם מתאימים למגוון אירועים.

אתם יכולים לבחור את הפעילות לפי המומחה/מומחית, או לפי סוג הפעילות שאתם רוצים. במרכז הלו נמצאים מקצוענים במגוון תחומים, כמו ספורט, פוליטיקה, מין, זוגיות, פסיכולוגיה, עתידנות, הייטק, טכנולוגיה, משפחה, ועוד. יש לכם את האפשרות לבחור פעילות עם מפעיל אחד או יותר וליהנות מפעילות מהנה במיוחד עם קבוצה קטנה, בינונית או גדולה.

כיצד לבחור פעילות?

כדי לבחור את הפעילות המתאימה לכם ביותר, חשבו על הרכב הקבוצה ומטרת הפעילות: האם אתם מעוניינים בפעילות לגיבוש עובדים? או אולי פעילות למסיבת רווקות? האם הקהל צעיר? או שהקהל בוגר בגילו? לאחר שתענו על שתי השאלות האלו תוכלו לבחור את המפעילים שמתאימים לכם בדיוק.

אם אתם לא בטוחים איזה מפעיל/ה לבחור – אנו זמינים לכם. הצוות במרכז למרצים ולסדנאות מתמחה במתן ייעוץ ללקוחות שלנו; אנו מתאימים את המפעילים לפעילויות שהלקוחות שלנו עורכים, ועושים זאת בצורה מדויקת. הצוות שלנו ישמח להתאים לכם את הפעילות הטובה ביותר לקבוצה או לארגון שלכם, ולספק לכם מידע נוסף על המפעילים והפעילויות שהם עורכים.

פעילות בזום לצוות: פעילויות מהנות מרחוק

המרכז למרצים וסדנאות יוצר קהילות בישראל וגם מחוצה לה. אנו פועלים בישראל וגם מחוצה לה כדי ליצור פלטפורמה ייחודית שמספקת מידע ושירותים לקהל הלקוחות שלנו. ניתן להזמין אצלנו פעילות לצוות מרחוק, וליהנות ממפגשים מרתקים, גם אם הם לא נערכים פנים מול פנים.

הפעילויות האלו הן מעשירות, מהנות ואנו מרחיבים את מאגר הפעילויות שלנו כל הזמן. אם אתם רוצים ליהנות מפעילות לא שגרתית – הצוות והמרצים שלנו זמינים לכם. צרו עמנו קשר ותיהנו משירות ופעילויות מיוחדות לצוותים, בכל עת שתרצו.

הלקוחות שלנו

הלו מאמינים בשירות מצוין! לחברות, לארגונים, מרצים, מנחים ומדריכים. רק הטובים ביותר. קל, נעים ומשתלם עם הלו.

מה קראנו כאן:

תכנים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

איך אפשר לעזור?

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

דילוג לתוכן