בעולמנו המשתנה והמתחדש תדירות הפכה הרשת האינטרנטית לכוח שיווקי אדיר בידי חברות ויחידים לשנות ולעצב את פני החברה. חנה בית הלחמי היא מבין החלוצים בתחום ואחת הראשונות שהשתמשה במדיה החברתית לטובת קידום אג'נדה, כמו גם לטובת שיווק אפקטיבי. לאחר שצברה רזומה מרשים בשיווק וייעוץ ארגוני בחברות ענק בארה""ב ובאירופה, הפכה חנה למומחית לאסטרטגיית תדמית ברשתות החברתיות ולסייבר אקטיביזם ולמובילה במאבק הפמיניסטי, ממנה אי אפשר להתעלם.
בשנים האחרונות חנה מובילה את חמ"ל ההורים לחיילות וחיילים – עם קרוב ל- 30 אלף הורים, שפועלים עם צה"ל החל מהצמרת הביטחונית ועד לפיקוד בשטח לפתרון סוגיות פרט שינוי תהליכים ארגוניים בתחומי בריאות ות"ש בצבא.
בסדרת הרצאותיה מעניקה חנה כלים פרקטיים להטמעת תרבות רשתית ושיווקית בסביבת העבודה ושיטות לאימוץ תהליכי שינוי ארגוני בזירה העסקית. כל זאת, היא עושה דרך פרספקטיבה מגדרית, תוך הקניית ידע והבנה של המניע המגדרי והאופן שבו הוא משחק תפקיד בלתי נמנע במרחב הציבורי. סיפורה של חנה בית הלחמי הוא סיפור על אישה נחושה ורבת כישורים שנותרה נאמנה לעצמה גם במחיר כבד ופילסה את דרכה לעבר הצלחה מטאורית.