עם כספי מענק השחרור שלו מצה"ל, רועי הקים את חברת 'נוע תנוע – תחבורה בשבת', חברה ללא מטרת רווח שמטרתה להפעיל בישראל תחבורה ציבורית בשבת. עד היום הסיעה החברה עשרות אלפי נוסעים, רועי הצליח לגייס 11 ערים במרכז להפעיל אוטובוסים בשבת (לראשונה מאז קום המדינה), הנושא של תחבורה בשבת עלה לראש סדר היום הציבורי ובבחירות האחרונות הוא אף הפך לנושא מרכזי במשא ומתן הקואליציוני בין המפלגות.
אבל רועי לא נח לרגע. אחרי שהביא את התחבורה הציבורית בשבת לישראל, הוא התפנה לעסוק בדבר הבא שהוא פשוט חייב לפתור – הכלכלה הישראלית. אין דבר שמחרפן אותו יותר מגופי תקשורת גדולים ופוליטיקאים שמדברים, משדרים ומחליטים על הכלכלה שלנו, בלי להבין בכלל בכלכלה. אז הוא החליט להנגיש עקרונות כלכליים מהותיים להמונים ולהציג את המורכבויות של הכלכלה הישראלית בצורה פשוטה, נגישה ומובנת לכולם.
רועי הוא האיש מאחורי העמוד הפופולארי "לו הייתי שר אוצר", הטור הכלכלי ב ב-TheMarker, בגלובס ובכלי תקשורת נוספים. עד מהרה הוא הפך לאחד הכלכלנים הנקראים ביותר במדינה ולא סתם. בהרצאות שלו על כלכלה אפשר להתרשם מהאיזון בין הקלילות שבה הוא מציג נושאים מורכבים לבוטות שבה הוא מציג את העמדות הנחרצות שלו ביחס לסוגיות בוערות שעל הפרק.
רועי מרצה היום על אקטיביזם ומה כל אחד יכול לעשות כדי לשנות באמת? ועל כלכלה, או מה הסיבות האמיתיות שכל כך יקר פה? (רמז: זה לא שכר הח"כים).