האם פרסומות עובדות עלינו? איך? למה אנחנו קונים תמיד את אותו מוצרים? איך מותגים מצליחים לספר סיפור שמשפיע עלינו ומה אפשר ללמוד מהם כדי להשיג את המטרות האישיות שלנו בחיים? אדם בני, מהפרסומאים הבולטים בישראל, בסדרת הרצאות וסדנאות על סטורטלינג, קריאייטיב ועולמות הפרסום כפי שלא שמעתם מעולם.
אדם הוא פרסומאי מהשורה הראשונה ומרצה בחסד. עם 25 שנות וותק במשרדים הכי גדולים בארץ, אדם כנראה עשה חלק ניכר מהפרסומות שאתם זוכרים. באמצע קריירה מצליחה בפרסום, אדם החליט לעזוב הכל ולהקים בית ספר משלו למקצועות הפרסום. בשנים האחרונות הוא מנהל את בית הספר שהקים ומכין צעירים מכל רחבי הארץ לעבודה במשרדי הפרסום הגדולים בישראל.
אדם נותן לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הפרסום משלב הקריאייטיב ועד הלקוח עצמו.
איך הפרסום משפיע עלינו? איך מייצרים טקסט שעובד וסיפור שמוכר? המפגש עם אדם נותן כלים אמיתיים ממי שהיה שם, להתמודדות עם הפרסומות שסביבנו ולהבנה של הסיפור האישי של כל אחד מאיתנו ואיך אפשר להשתמש בו “כפרסומת”.