EN

מיכל תאני

מומחית לקשב ניהולי

עבור רובנו, הקשבה היא רק תחנה בדרך להשמיע את עצמנו. אם גם אתם כמנהלים חוויתם את הקושי בלתפוס את מלוא תשומת הלב של מי שמולכם ולגרום לו באמת להקשיב – ההרצאה הזו בשבילכם.
מיכל תאני
מיכל תאני

מיכל תאני

מומחית לקשב ניהולי

עבור רובנו, הקשבה היא רק תחנה בדרך להשמיע את עצמנו. אם גם אתם כמנהלים חוויתם את הקושי בלתפוס את מלוא תשומת הלב של מי שמולכם ולגרום לו באמת להקשיב – ההרצאה הזו בשבילכם.
גם הקשבה לא באה בקלות, זו מיומנות שצריך לפתח ושדורשת מאמץ רגשי ומנטאלי. גם כשאנשים רוצים להקשיב, זה לא פשוט. הם נמצאים עם אנשים אחרים ובטוחים שהם מקשיבים להם, אבל ההקשבה שלהם מכוונת בעיקר לעצמם. וככל שאנשים הם יותר דעתניים, ויותר ממוקדים במטרה, כך יותר קשה להם להקשיב לאחר. הסיבה לכך היא מאוד פשוטה: הקשבה אמיתית – מנוגדת לטבע האדם ! כאן נכנסות לתמונה סדנאות המנהלים שלנו.

הרצאות

סדנה לפיתוח מיומנות "קשב ניהולי". אחת המיומנויות החשובות לניהול היא יכולת ההקשבה. ראיה ניהולית צלולה ומדויקת מצריכה ניפוי שוטף של העיקר מהתפל תוך הפעלת מערך שיקולים מקצועי וענייני. אך הקשבה צלולה המאפשרת ראיה מדויקת מנוגדת לטבע האדם ודורשת מודעות עצמית ומאמץ מנטאלי ורגשי כאחד. אנו נמצאים עם האחר ובטוחים שאנחנו מקשיבים לו – אך הקשב שלנו מכוון בעיקר לעצמנו. וככל שאנו דעתניים יותר וממוקדים במטרה, כך נשחקת יכולת ההקשבה שלנו. ״קשב ניהולי״ נשען בראש ובראשונה על מודעות לשני כוחות מנוגדים אלו המהדהדים בנו, הקשב לעצמנו והקשב לאחר. זו עבודה קוגניטיבית ורגשית שעוזרת לנו להמיר מנגנון אוטומטי המכוון להישרדות שלנו, במנגנון מנטאלי המשרת את התהליך המקצועי. בסדנה חווייתית זו נלמד כיצד אני מקשיב, מה הן תבניות ההקשבה שלי, נתרגל פיתוח מודעות הקשבה עצמית ונרכוש כלים שיעזור לנו להקשיב לאחר ולאחר להקשיב לנו.
סדנת קשב ניהולי בתהליכי שינוי. הובלה של תהליכי שינוי היא אתגר מורכב. מה שמלהיב את מוביל השינוי, עלול לפגוש "קבלת פנים צוננת" אצל האחר, קונפליקטים והתנגדויות. אחת המיומנויות הנדרשות להובלה מוצלחת היא היכולת לגרום לאחר להקשיב לנו. סדנה זו תקנה למנהלים מיומנויות וכלים לחיזוק הקשב בקרב שותפים לתהליכי שינוי. בין אם מדובר בעמיתים בעלי אינטרסים שונים, במנהלים מאתגרים ממוקדי מטרה וקצרי רוח, או בעובדים מעט שאננים.
סדנה לחיזוק הלכידות בצוותי עבודה. לכידות צוותית מחזקת את "הדבק" בין האנשים ומייצרת מחויבות האחד כלפי האחר. צוות בעל רמת לכידות גבוהה מציג אכפתיות והדדיות, נוטה להושיט עזרה ונותן משקל לדברי האחר. צוותים אלו מקיימים סביבת עבודה נגישה, אפקטיבית ויעילה יותר תוך כבוד הדדי האחד לשני. אך לכידות שכזו בקרב צוותי עבודה אינה תהליך טבעי, נהפוכו. באופן טבעי אנשים נוטים להתחבר בקבוצות, אך קבוצות אלו משרתות את האינטרסים של אותה קבוצה ומחלישות את רמת הלכידות בסביבת העבודה. בסדנת מנהלים זו נרכוש תובנות וכלים כיצד לחזק את הקשב, הלכידות והערבות ההדדית בקרב הצוות שבניהולנו.

הזמן הרצאה

מרצים נוספים

מורן זר קצנשטיין

בונות אלטרנטיבה

מירי גד מסיקה

לקום מהשבעה באוקטובר

מור שעל

הצלמת שמצילה חסרי בית

אילנה דיין

עובדה - קשת 12

הזמן הרצאה

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

חיפשת מרצה שמרתק קהל?

הזדמנות להפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח! 

משאירים פרטים עכשיו 
מקבלים ייעוץ חינם
והתאמה אישית של מרצה מושלם.

איך אפשר לעזור?

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

דילוג לתוכן