השנים האחרונות הראו לכולנו את הצורך בגמישות בעולם חווית העובד- מבירות במשרד לסדנאות בישול בזום, מארועים של מאות עובדים למספר ארועים יותר קטנים ברצף. העובדים שלנו הם מרכז הארגון וסביבם קיימים עוד מספר מעגלים שגם בהם אנחנו רוצים לגעת וגם עליהם חשוב לנו להשפיע. בהרצאתה תספר עדי איך היא מתאימה את הפעילויות בזמנים משתנים לצרכי העובד וכוללת מענה לכלל סוגי האוכלוסיות, ואיך מפתיעים ומחדשים לדור שחושב שהכל נמצא רק ברשת.
אחד האתגרים בתחום חווית עובד וניהול רווחה, בין אם אתם קורפורייט, חברה בינונית או סטארטאפ בתחילת דרכו- הוא מגבלת התקציב. אז איך ממנפים תקציב קיים? בהרצאתה תתמקד עדי במה כדאי למנהל לבדוק לפני שהוא מאשר אירוע לעובדים, איך גם בתקציבים קטנים ניתן ואפשר להעביר מסרים ארגונים משמעותיים. מה כדאי שיהיה שם ועל מה אפשר לוותר? מהן האופציות השונות שעומדות לרשות ארגונים ולאו דווקא שוברות את כיס אבל ממוקדות בחוויה, במסר ובערכים שחשוב לנו להעביר. יצירת חוויה שהיא לא נקודתית או חד פעמית אלא הוליסטית, שנמשכת לאורך זמן ועונה על צורך בכל נקודת זמן. זה מצריך מאיתנו גמישות מחשבתית והתאמה לתנאים משתנים.
גיוס וחווית עובד אלו פונקציות משיקות שעובדות ביחד לאורך זמן. החל מחווית המועמד ואיך היא מתחברת לתרבות הארגונית שלנו שמובלת בחלקה הגדול על ידי חווית העובד ועד לתחילת העסקה והאונבורדינג. זה תהליך שמשתנה כל הזמן ואינו סטטי, הקורונה גרמה לארגונים להיות אג'לים גם בחווית הגיוס וגם בבניית חוויה הוליסטית לעובד. בהרצאתה תתמקד עדי באיך מיצרים חווית עובד אשר לאורך זמן ובעקביות משפיעה על שימור עובדים קיימים והגעה לקהלים של מועמדים חדשים.
ארגונים אחרי הקורונה שרוצים להוביל שינוי, צריכים להבין ששינויים אלו דורשים סוג אחר של הסתכלות ניהולית וסוג חדש של חשיבה. לא עוד כאלו שעסוקים רק במקסום השורה התחתונה, אלא כאלה שיודעים לדאוג לחווית עובד הוליסטית. מנהלים שיודעים להקשיב, להתחבר לעובד ולהניע אותו, שעושים את אנשיהם לטובים יותר ומעצימים אותם או במילים אחרות- שמים דגש על חווית עובד על כל גווניה.
מצד אחד אנחנו מסתכלים על כל עובד כפרט ומצד שני נותנים דגש על הצוותים בכלל ודואגים לענות לכל הצרכים הן הפרטניים והן הצוותים, גם בעבודה מהמשרד וגם מהבית.
ההרצאה תעסוק ביצירת קולוברציה בין הפונקציות המשפיעות בארגון, על מנת לייצר שפה פנימית אחידה וחווית עובד משמעותית. איך מקימים צוות חשיבה? מי בעלי העניין? ומתי כדאי שהוא ייפגש? בהרצאתה תתמקד עדי באיך אנחנו יכולים לגרום לפעילויות שלנו להיות יותר מוצלחת ומדויקות לעובדים שלנו, תוך שילוב הפונקציות הרלוונטיות בארגון. איזה אתגרים זה מביא ועל איזה בעיות זה עונה.