עידו גרינברג (מיסמס)
טוב לעוף בעד עצמנו? לעידו יש סיבה טובה לעוף בעד עצמו.
הסיפור של עידו ושל החולצות שלו שהפכו לאייקון ישראלי, הוא סיפור על חלום שהתגשם, בעבור מי שלא ידע שזהו החלום שלו. סיפור שמספר על מסע ודרך שמתנקזים לרגע פריצה ספציפי, לכח שברשתות החברתיות, לבניית קהילה ולשיווק בעולם החדש.
בעולם שבו אמרו כ"כ הרבה דברים על ההשפעות הרעות של האינסטגרם, נוצרה קהילה שמחברת, מוציאה את האנשים מהטלפון ומסייעת להם לשים מילים היכן שהן נגמרות להם. איך בונים מותג בין לילה? כמה כח יש למשפיענים ולמובילי דיעה ברשת? מה המקום שתופס "תוכן" בעידן של הפרעת קשב וריכוז? ואיך מפצחים בריפים לחברות ענק ומכניסים אותם למשפט אחד?