המשא ומתן שלנו כאנשים מתחיל בבוקר עם הילדים, הבן/ת הזוג. הוא נמשך ביום העבודה עם הבוס, עם גורמים פנימיים בתוך הארגון וכמובן למול לקוחות הארגון והספקים. בכל מקום, כמעט תמיד – אנחנו מנהלים משא ומתן ואם לא, אחרים מנהלים אותו מולנו. הניסיון מוכיח כי במצבי משא ומתן אתגריים, קיימת נטייה להסתמכות על כישרון אישי וניסיון העבר, נטייה שאינה מועילה ולעיתים השימוש בה אף מרע את המצב. מיומנויות משא ומתן, מאפשרות לכלל העובדים לרכוש את הכלים הדרושים לניהול משא ומתן יעיל, שבו הנושא והנותן משיג את מטרותיו תוך ויתור והתפשרות מינימאליים. בהרצאות נחשוף את המשתתפים ידע עיוני על מהות המשא ומתן, על טכניקות שונות לניהול משא ומתן וכן דוגמאות פרקטיות המאפשרות שיפור משמעותי המשא ומתן.
היכולת להבין אנשים אחרים ולהצליח להשפיע עליהם ללא סמכות היררכית יכולה להיות בעלת השלכות דרמטיות הן בעבודה והן עם בחיים הפרטיים. בניגוד לאנשי המכירות, שמורגלים לשיחות השפעה ושכנוע ועוסקים בהן על בסיס יומי, שאר העובדים פחות מיומנים ולעיתים אף נמנעים מלבצע שיחות אלו. במפגשים המקוונים, נלמד את המשתתפים כיצד לשפר את מיומנויות ההשפעה והשכנוע שלהם כך שיוכלו לקדם תהליכים פנים ארגוניים בעבודה (וגם להשפיע ולשכנע בסוגיות בחיי היום יום).
ההרצאה משלבת תכנים מהמחקרים הכי חדשים מתוך הפסיכולוגיה העסקית כולל דוגמאות וכלים יישומיים לכלל המשתתפים.
חיי היומיום רוויים בסיטואציות הדורשות מאיתנו לקחת החלטות, בין אם מדובר בהחלטות הנוגעות למקום העבודה ובין אם בהחלטות המשפיעות על החיים האישיים, המשפחה או הזוגיות. יכולת קבלת החלטות מהווה יתרון משמעותי בכל מישורי החיים. עבור חלק מהאנשים, קבלת החלטות אינה עניין פעוט וכרוכה במאמצים רבים המלווים בקשיים והתלבטויות רבות.