אסטרטגיות תקשורת לפי סוגי טיפוסים
מדוע ישנם אנשים איתם אנו "משדרים על אותו הגל", ומאידך אנשים אחרים איתם אנו נתקלים ב"קצרי תקשורת", חוסר הבנה ואי יכולת לתקשר? מדוע אותה הפנייה לאנשים מסוימים עובדת ואנשים אחרים מתייחסים אליה באדישות?
הבעיה נובעת מכך שישנם סוגי טיפוסים שונים בעולמנו – אנו חושבים שונה, פועלים שונה ומתקשרים שונה. בשל כך נוצרים פערים בהעברת המסר, ואנשים לא תמיד מבינים אותנו או אנחנו אותם. מכאן נוצרים לעיתים חיכוכים, ריבים שנובעים מחוסר הבנה פשוטה.
הפתרון: ברגע שנבין כי קיימים מספר סוגי אישיות שונים בעולם, נוכל להצליח לאפיין אותם, להבין אותם, לראות את העולם מזווית הראייה שלהם, להעביר להם מסר מותאם.
מודל סוגי האישיות הוא כלי פרקטי להעברת המסר, והשפעתו על חיינו והדרך בה אנו רואים את העולם הינה עצומה.
מה נלמד?
מהו סוג האישיות שלנו לפי מודל נאריס ומודל מייארס-בריגס
טכניקות לזיהוי מהיר של אישיות הדובר מולנו ולהעברת מסר מתאימה לסוגי הטיפוסים
אסטרטגיות לשכנוע, לשינוי מחשבה ולשיתוף פעולה
תקשורת בינאישית מקרבת ומחברת
הנוסחה לפרזנטציה מנצחת
היכולת להעביר מסר, לשכנע, לעמוד מול קהל ולהעביר פרזנטציה הינה אחת מהמיומנויות החשובות ביותר לכל אדם, בין אם הוא בעל עסק או שכיר. היכולת להתבטא בצורה בהירה, ברורה ומדויקת משפיעה רבות על יכולתנו להתקדם לעבר היעדים והמטרות שלנו.
טכניקת ה- PITCH MASTER היא נוסחה מוכחת של השפעה, שפותחה על בסיס ניסיון וידע שנצבר במהלך עשרות אלפי הרצאות מול קהל. הטכניקה מיועדת להניע את קהל היעד לפעולה, בין אם מדובר בפרזנטציה על במה, שכנוע מול מספר אנשים או תקשורת בינאישית.
מה נלמד?
7 השלבים לפרזנטציה מנצחת: משפך שכנועי אפקטיבי להנעת קהל
טקטיקות מדויקות לשכנע, לרתום, לסחוף את קהל היעד
8 שניות התהילה: כיצד ליצור פתיחה שיזכרו אותה
כיצד ליצור חיבור רגשי שלכם עם הקהל מההתחלה
לדבר אל הצרכים, האינטרסים והאתגרים של הקהל
לרתק את הקהל לאורך כל הפרזנטציה
כיצד יוצרים קריאה לפעולה שמניעה קהל
אם אתם רוצים לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד שלכם, נסו לספר סיפור.
למה סיפור?
לסיפורים יש קסם. אנשים לאורך ההיסטוריה סיפרו סיפורים סביב המדורה, העבירו מידע חשוב, מוסר השכל ואת התרבות כולה. ולכן, אנו מחווטים לזכור סיפורים, להכיל אותם, לזכור אותם ולהעביר אותם הלאה.
הכוח של הסיפור
בהרצאה נלמד איך המוח שלנו חושב על סיפורים, מהי התבנית האולטימטיבית לספר סיפור שאנשים יתחברו אליו. נלמד לתכנן אסטרטגיית סיפור – מיהו הגיבור, מהי הסיטואציה, מהם האתגרים שעומדים בפנינו, ואיך הכול יסתיים בסוף.
מה נלמד?
מה הופך סיפור לסיפור טוב
למה המוח שלנו מחווט לסיפורים, ואיך הם עיצבו את חיינו
קריאטיב מנצח: סיפורים שאי אפשר לשכוח
איך יוצרים סטוריטלינג מעשי שמחבר אותנו רגשית לקהל
העברת מסר ע"פ עקרונות המוח
מה הופך דוברים לדוברים אפקטיביים באמת?
מה שונה באופן שבו הם מתקשרים את המסר שלהם לשומעים? מדוע אנו זוכרים דווקא דוברים מסויימים ואחרים לא?
בהרצאה נבין איך המוח שלנו ושל השומעים אותנו פועל. כיצד אפשר לוודא שהמסר שלנו לא רק שיקלט אצל השומעים אלא שהם יזכרו אותו, ישנו את דרך הפעולה שלהם ואף יעבירו אותו הלאה.
בתוך ה-NeuroGym נלמד כיצד לדבר למוח של השומעים שלנו, לתפוס את תשומת הלב שלהם ולעקוף את המחסומים במוח.
נלמד Brian Hacks שיעזרו לחבר מסר שיישאר "דבוק" במוח של השומעים גם לאחר ההרצאה.
ההרצאה מבוססת על מחקרי המוח החדשניים ביותר, ועל מחקרי שיווק ושכנוע שנעשו ברחבי העולם ומביאה את השיטות והטכניקות לעקוף את המחסומים שהמוח שלנו מציב כאשר מועבר אליו מסר.
מה נלמד?
נבין איך המוח שלנו באמת עובד ומהם המנגנונים המפעילים אותו.
מהן המסננות שלא מאפשרות למסרים לעבור
מהם כפתורי שכנוע שאם נדע להשתמש בהם נוכל לעקוף את המחסומים של המוח שלנו
איך להציג בהצלחה באונליין
למרות שחלק גדול מהעולם עובד מהבית, עובדים ממשיכים לקיים פגישות, דיונים, מו"מ ופרזנטציות. החיים לא מפסיקים, ועסקים בכל העולם, עשו "שיפט" לעבודה אונליין. הרי אנחנו עדיין צריכים לעדכן עובדים, צריכים לעניין ולזכות בלקוחות ולקבל החלטות.
אפליקציות המפגשים אונליין החליפו את הפגישות הקטנות ואת הדיונים הפנימיים, אבל מה קורה כאשר אנחנו צריכים לעשות פרזנטציות? איך עובדות מצגות כאשר אין מישהו להציג בפניו? או איך אנחנו יכולים להפוך את המשרד או הבית שלנו ל"במה" אפקטיבית?
מטרת הוובינר
להעניק כלים פרקטיים למשתתפי הוובינר לאיך להציג בהצלחה באונליין
מה נלמד?
CHALLENGES
מהם האתגרים העומדים מולנו כאשר אנחנו באים להעביר פרזנטציה באונליין? BASIC SETUP
איך נוכל לשפר את מראה המשרד/הבית שלנו? נדבר על תאורה נכונה, היכן אנחנו צריכים לשבת ולמה חשוב לשים את המחשב בגובה העיניים. מה הרקע שלנו אומר עלינו, ולמה כן או לא להשתמש ברקע וירטואלי. SPEAKER
שימוש נכון בקול – תחשבו "פודקאסט", אנשים מקשיבים יותר מאשר רואים אתכם.
DRESS CODE – מה הקוד הלבוש הנכון כדי שנראה במיטבנו באונליין.
שפת גוף – טיפים על יצירת קשר עין עם המשתתפים, שימוש בתנועות ידיים, הבעות פנים, יציבה נכונה.
CONTENT
אנחנו חייבים לדבר ברור, ישר ולעניין כאשר אנו מתקשרים באונליין. 3 טכניקות להעברת מסר מהיר ומדויק:
NUMBERS – איך משתמשים במספרים כדי ליצור אימפקט על הקהל
QUESTIONS – איך שואלים שאלות שגורמות לאנשים למעורבות?
PSI – בעיה, פתרון, אימפקט A NEW WAY OF PRESENTING
ENGAMENT – יצירת מעורבות כל 9:59 שניות. 10 דק' הוא מספר הקסם לטווח תשומת הלב שלנו.
SLIDES – עקרונות ליצירת מצגת אפקטיבית, מעניינת ובעיקר מזמינה וזכירה.