אסף גרניט

שף ומנחה טלוויזיה

אסף הוא אחד השפים המוכרים בישראל. הוא מנחה מגוון של תכניות טלוויזיה פופולאריות ומבעליה של קבוצת מחניודה המפורסמת. אסף מעיד על עצמו שהוא למד לבשל במטבח של סבתא שלו בירושלים ובשיטוט בין הטעמים והניחוחות של העיר – מהדוכנים בשוק אל הסירים של סבתא. ב-2014 הוכרזה מסעדתו “פאלומר” שבלונדון כמסעדה הטובה ביותר בעיר. בקיץ 2016 הגיעה מסעדת “הברברי”, בה הוא שותף, למקום השלישי מתוך מאה המסעדות הטובות ביותר בלונדון. קרדיט תמונה: תמי בר שי
אסף גרניט צלמת תמי בר שי
בין אם במחניודה בירושלים, פאלומר בלונדון או בלאגן בפריז, לכל אחת מהמסעדות של אסף יש סיפור ואווירה משל עצמה ויחד עם זאת כולן חולקות את המפגש המרתק הזה שיש בין רחובות ירושלים, לבין החוויה המשותפת שלנו מסודות הבישול האירופאים לבין הבישול במטבח העילי. בקבוצת מחניודה נמצאות המסעדות “מחניודה”, “הסדנא”, “טלביה”, “יודל’ה” בירושלים, ומבעלי המסעדות ה”פאלומר” וה”ברברי” שבלונדון, בנוסף עם מסעדת “בלאגן” שבפריז.

הרצאות

העיצוב, התאורה, הצלחות, הצוות, השירות, השפה, המוזיקה, האוכל והרלוונטיות כולם חלק מחוויה שלמה אחת. השף – תפקידו לנצח על הכלים כולם תוך כדי שמירה על עדכניות וחדשנות. כל לקוח עובר תהליך שלם עד לרגע הארוחה. הוא מזמין שולחן, מוצא בייביסיטר, מגהץ חליפה ונוסע עד אלינו כדי לספוג ממה שאנחנו מציעים. החוויה שלו צריכה להיות אבסולוטית – המוזיקה שמתנגנת ברקע צריכה להתאים לאופי המלצרים שלנו, את הדרך שבה הם מתנסחים ואת הצלחות שעליהן מוגש האוכל; גם המנות צריכות לדבר באותה שפה. המטרה שלנו היא לנתק את הלקוח מחיי היומיום – כל “זיוף”, כל כלי הגשה שאינו מתאים, קישוט בלתי קשור או שירות לא–מדויק, מחזירים את הלקוח בחזרה לקרקע השגרה. בנוסף, השף אסף גרניט יתאר את כניסתו לעולם הקולינרי, איך התחיל, מאיפה שאב את הרשאותיו, איך פתח את המסעדות הראשונות ואיפה הוא רואה את עצמו בתוך המעגל הקולינרי העתידי ואת פריצת הגבולות מחוץ לארצנו הקטנה בכל מה קשור חדשנות.
רגע לפני שרצים לפתוח עוד מסעדות, להחליף מנות בתפריט, לקנות צלחות חדשות, בואו נדבר רגע על מי שבאמת חשוב בסיפור הזה- הלקוח
כיצד אירועים מהותיים בהיסטוריה של מדינת ישראל ועם ישראל השפיעו על התפתחות הקולינריה המקומית והפכו את המטבח הישראלי להיות מהמטבחים המובילים. סיפור של הגירה, קונפליקטים וכור היתוך תרבותי.
בכל ארגון ישנה מחקלה אחת שדרכה משתקף ה DNA של החברה כולה. במסעדנות המטבח הוא הלב של העסק. מספיק מבט אחד בזמן הגשה כדי לדעת בדיוק מה יש למקום שאתה נמצא בו להציע. המסעדה היא מכלול של גירויים שצריכים להשתלב יחד בזמן קצר וליצר חווית לקוח מושלמת. הלקוח שלך עבר תהליך שלם עד לרגע הארוחה. הוא הזמין שולחן, מצא בייביסיטר, גיהץ חליפה ונסע עד אלייך. החוויה שלו צריכה להיות אבסולוטית. זה דורש ממך להיות חד בדרישות שלך מהצוות שאתה מוביל- אין מקום לבינוניות. אבל יש מקום לחניכה, יש מקום לביטוי אישי גם תחת אש, וזה דורש ממך להצית את הניצוץ כל פעם מחדש , להפתיע את הלקוח. במפגש אותנטי של גרניט מול הקהל הוא מדבר בפתיחות על מגוון נושאים הקשורים לעולם המטבח, העסקים והניהול. המטבח כמקרה בוחן לשירות בלתי מתפשר, לעבודת צוות, עמידה בזמנים ומצבי לחץ, אשר דרכם אפשר להעריך את חשיבות הירידה לפרטים הקטנים.

הזמן הרצאה

מרצים נוספים

פאולה רוזנברג

מגישת טלוויזיה ומנחה לדימוי גוף חיובי

יעל ארד

אחת מהג'ודאיות הישראליות הטובות ביותר בכל הזמנים.

מייסלון חמוד

בימאית מוערכת "לא פה לא שם"

ישכר זלמנוביץ

כתב פרלמנטרי, תחום הכנסת ועבודת הממשלה ברדיו קול ברמה

הזמן הרצאה

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות

איך אפשר לעזור?

בשליחת הודעה זו אני מאשר/ת להלו- המרכז למרצים וסדנאות לשלוח אליי הצעות רלוונטיות בתחום המרצים והסדנאות