בעולם העבודה התחרותי של היום, מי שלא בונה את עצמו כמותג – נעלם ברקע. אם אף אחד לא יודע עלינו, איך הארגון ימצא לנו תפקיד בו נתרום ונרגיש מסופקים? כמו שחברות משווקות מותגים, כך עלינו למתג את עצמנו. בסדנה נבחן זאת באופן אישי: כל עובד ומנהל יקבל כלים, יענה על שאלות רלוונטיות, ייצור עולם תוכן אישי ויבנה את עצמו כמותג מוביל.
"אנשים לא יזכרו מה אמרת או מה עשית. הם יזכרו איך גרמת להם להרגיש" )מאיה אנג'לו(.
מספרי סיפורים היו עוד מהימים העתיקים של ישיבת השבטים סביב המדורה. סיפור טוב מעביר לנו
גם את המסרים המורכבים ביותר, מרתק אותנו וגורם לנו לזכור אותו עוד הרבה זמן אחר כך.
כשאנחנו עומדים מול קהל אנחנו למעשה מספרים להם סיפור, ואם הסיפור טוב- הם יבינו אותו,
יזכרו אותו ולעיתים אפילו ישנו את ההתנהגות שלהם בעקבותיו.
איך עושים את זה? איך מספרים סיפור מרתק גם אם לא נולדת מאיר שלו?
בואו ללמוד כלים מעשיים להופעה בלתי נשכחת מול קהל.
בעולם העבודה התחרותי של היום, להיות כמו כולם זה להיעלם ברקע. אם אף אחד לא יודע עלינו,
איך ידע הארגון לאתר אותנו ולהציב אותנו בתפקיד שבו נתרום לו הכי הרבה וגם נתמלא סיפוק
ונרגיש שאנחנו נתרמים בחזרה?
כמו שחברות בונות מותגים כדי שיקנו אותם, כך עלינו לבנות את עצמנו כמותגים, כדי לקדם את
עצמנו בארגון.
איך נייצר את עצמנו כמותג? את השאלה הזאת נבחן בסדנא אישית, שבה כל אחד מעובדי ומנהלי
החברה יתמודד עם השאלות שנעלה, יענה על התשובות הספציפיות שמתאימות לו, ייצר לעצמו את
עולם התוכן האישי שלו ויבנה את עצמו כמותג בחברה.
ניהול ישיר, ניהול מטריציוני, מנהל עם מספר כפיפים, כפיפים עם מספר מנהלים, מנהלים ללא
כפיפים ועוד- לא פשוט להיות מנהל בעולם העבודה המורכב של היום.
בהרצאה מקצועית המשלבת אלמנטים של העצמה והעשרה נלמד מיהו מנהיג, מהם מקורות הכוח
שלו וכיצד כדאי לו להשתמש בהם לטובתו ולטובת הארגון.